Zaregistruj se a získej 5% slevu. Sleva se vztahuje pouze na výrobky značek Belano, Cleona, Carino, Cunea, Woldohealth a Woldoclean * Sleva se nevztahuje na ostatní zboží

Reklamace

Výrobek přestal fungovat více než 14 dní od nákupu

Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku.

Jak postupovat při reklamaci

Reklamovat zboží můžete jedním ze 3 způsobů:

Reklamace v autorizovaném servisu

Nejrychlejším způsobem reklamace je kontaktovat autorizovaný servis pro danou značku. Výrobek můžete servisu předat osobně nebo poslat poštou. Pokud se reklamace týká zánovního nebo použitého zboží doporučujeme nás kontaktovat předem zda se na váš výrobek vztahuje záruka od výrobce.

Reklamace na prodejně

S reklamací výrobku vám rádi pomůžeme v prodejně Woldoshop.

Reklamace poštou

Výrobek můžete poslat přímo do reklamačního oddělení Woldoshop s.r.o., kde rádi vaši reklamaci vyřídíme. Doporučejeme nás kontaktovat před odesláním z důvodu správného postupu odhlášení daného produktu.


Časté dotazy

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od Vás veškeré podklady. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.

V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (na prodejním dokladu je uvedeno IČ), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody

Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení reklamace?

Stačí vám doklad o koupi výrobku.

Pokud budete zboží posílat poštou, popište nám co nejpřesněji vadu výrobku, kterou u nás uplatňujete. Pro snadné vyplnění můžete použít Reklamační list.

Je potřeba s reklamovaným výrobkem dodat i příslušenství?

Ano, dodejte výrobek i s příslušenstvím. Někdy může být příčinou nefunkčnosti právě příslušenství a autorizovaný servis bude požadovat jeho dodání. Tím by se zbytečně prodloužila doba opravy výrobku.

Co když je vadné jen příslušenství, mám dodat i hlavní výrobek?

Stačí pouze zaslat vadné přislušenství.

Jak mi bude opravené zboží doručeno?

Místo doručení opraveného zboží si vyberete při zakládání reklamace. Výrobek můžeme doručit na prodejnu nebo přímo na vámi udanou adresu.

Kde zjistím, jak pokračuje vyřizování mé reklamace?

Kontaktujte, prosím, naši zákaznickou linku.

Zůstanou mi data v reklamovaném telefonu, tabletu nebo notebooku?

S velkou pravděpodobností o ně přijdete. Součástí opravy v autorizovaném servise je uvedení zařízení do původního továrního nastavení. Doporučujeme vám pravidelnou zálohu dat ve vašem zařízení.

Potřebujete poradit?

+420 607 971 562

Po—Pá: 9:00 —17:30