Zaregistruj se a získej 5% slevu. Sleva se vztahuje pouze na výrobky značek Belano, Cleona, Carino, Cunea, Woldohealth a Woldoclean * Sleva se nevztahuje na ostatní zboží

Nefunkční nové zboží

Výrobek přestal fungovat ve 14 dnech od nákupu

Přestal váš nový výrobek fungovat ve 14 dnech od jeho obdržení? V takovém případě ho u nás nemusíte reklamovat, stačí zboží vrátit v rámci Odstoupení od kupní smlouvy. Vše tak proběhne rychleji.

Jak postupovat při vrácení

Vrátit zboží můžete jedním ze 2 způsobů:

Vrácení na prodejně

Vracený výrobek můžete přinést na naši prodejnu, spolu s výrobkem přineste také prodejní doklad. Na pobočce výrobek zkontrolujeme, sepíšeme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.

Vrácení poštou

Pokud nemáte pobočku po ruce, můžete zboží vrátit poštou. V takovém případě postupujte následovně:

  1. Doporučejeme nás kontaktovat před odesláním z důvodu správného postupu odhlášení daného produktu.
  2. Uvěďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
  3. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu.
  4. Zboží pošlete na naše reklamační oddělení:
Woldoshop s.r.o. - Reklamační oddělení
Rožkova 120
530 02 Pardubice
Tel: +420 607 971 562

Časté dotazy

Co vyzkoušet před vrácením zboží?

Pokud se jedná o mobilní telefon, tablet či počítač, určitě nejprve udělejte na zařízení tovární nastavení či recovery systému. Většinou bývá vada v aplikaci třetích stran a zboží jako samotné nakonec vadné není.

V takovém případě je nejlepší se nám ozvat.

Potřebujete poradit?

+420 607 971 562

Po—Pá: 9:00 —17:30